گزارش روز: نیمار حالا موهایش را ساده و شیک کوتاه می کند

 گزارش روز: نیمار حالا موهایش را ساده و شیک کوتاه می کند

 دانی آلوس مدافع برزیلی باشگاه بارسلونا با مرکز زیبایی و آرایشگاه جوزپ پونس در منطقه لوبرگات تماس گرفت و یک وقت خواست. او مشتری دائم این مرکز زیبایی و آرایشگاه است و همیشه موهایش را دراینجا کوتاه می کند. دانی آلوس سرزمان مقرر بر سر قرار حاضر شد اما این بار تنها نبود و دو نفر دیگر همراهش بودند. یکی از این دو نفر کسی نبود به جز نیمار

این بار این دانی آلوس نبود که موهایش را به دست پونس می سپرد؛ بلکه این نیمار بود که روی صندلی نشست تا موهایش را کوتاه کند.

نیمار در بدو ورود به این مرکز زیبایی با همه سلام و احوالپرسی نمود و درحالی که لبخندی برلب داشت و کمی هم خجالت می کشید، از آقای پونس خواست تا موهایش را ساده و شیک و کم حاشیه کوتاه کند و مدلی اروپایی را برای موهایش انتخاب کند.

نیمار که در طول مدت حضورش در فوتبال برزیل همواره موهایش را با مدل ها و رنگ های عجیب و غریب می آراست حالا می خواهد در اروپا با فوتبالش شناخته شود و دیگر مدل موهایش برایش مهم نیست. نیمار حالا موهایش را کوتاه کوتاه کرده و می خواهد که همه درمورد تطبیق یابی سریعش درفوتبال اسپانیا صحبت کنند تا مدل موهایش..الگوی این روزهای او، هم تیمی اش لیونل مسی است و البته توصیه ای که ساندرو روسل در بدو ورود او به بارسلونا خطاب به این بازیکن برزیلی برزبان آورد را نیز کاملا آویزه گوشش کرده. روسل به او توصیه کرده بود که صبور باشد و کم کم شاهد جا افتادن در فوتبال اروپا ودرخشش فوتبالش خواهد بود.

بلافاصله بعد ازاتمام پروسه کوتاهی موهای نیمار، او از همه تشکر کرد و همراه با دانی آلوس از این آرایشگاه بیرون رفت. آلوس یکی از مشتریان دائمی این آرایشگاه است که زود به زود به نزد آقای پونس می رود .او یکی از بازیکنان بارسلوناست که بیش از سایرین به ظاهرش اهمیت می دهد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 6 مهر 1392برچسب:, | 19:44 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح